ТЯ роди три деца, има тяло на БОГИНЯ, ето как!

Блейк Лайвли е една от малкото звезди, която е привлекателна, специална, необременена от славата и има наистина щастливо семейство. В допълнение към всичко по-горе, харесваме и факта, че се старае да поддържа форма и е в добро здраве. Накратко, към фитнес рутината на Блейк Лайвли трябва да се стремим и благодарение на дългогодишния й треньор Дон Саладино имаме ексклузивна информация за това как тя постига високите си резултати.

Саладино не само подкрепя известни личности и спортисти по пътя към трансформацията, но се появява и на повече от десет корици на списания. В следващите редове открийте как Саладино тренира Блейк Лайвли за цял живот, а не само за филмите.

1. Енергия и устойчивост

Саладино се занимава с фитнес повече от 25 години и това си личи. Подходът му е ясен и фокусиран, независимо дали обучава някого за филмова роля или работи за цял живот. „Не става дума само за ускоряване на сърдечния ритъм, но и за подобряване на устойчивостта и енергията на тялото ви“, каза той. „Докато усъвършенстваме движението, ние се стремим да оптимизираме всичко, което правим.

Неговият акцент не е само върху мазнините, но и върху създаването на своеобразна „броня“, която помага в ежедневието. „Всички сме спортисти, защото дори някой да не снима филмова роля, възрастните трябва да преследват децата си. Всички се бием в същата битка, така че се опитвам да мотивирам хората да се движат по начина, по който телата ни трябва да се движат “, обяснява Саладино.

2. Дългосрочен план

Хората често мислят за краткосрочни резултати, но Саладино отива крачка по-далеч и гарантира дългосрочни промени, когато клиентите се ангажират. „Всеки човек, който изпълнява моята програма ден след ден, открива, че тялото й се променя в дългосрочен план“, казва той. „Не става дума за незабавна загуба на тегло. Това са постижими промени и те работят.” Тази теза се подкрепя от трансформацията на актрисата след бременност

3. Ефективност

Може да се изненадате, но дори когато актьорите тренират за филм, Саладино не ги иска повече от час на ден, 3-4 пъти седмично. Той смята, че това е напълно достатъчно, комбинирано с малко разходки. Когато срокът на снимки се съкрати, тренировките може да бъдат от 4 до 6 дни в седмицата.

4. Холистичен подход

Това не е класическия подход „няма усилия без резултат„. Някои казват, че добрата фигура е 80% диета, 20% тренировки, но този треньор вярва, че 100% е умствена сила. Това, което има значение, е вашият начин на мислене, вашият подход към него. Но никой не може да осигури 100% усилия всеки ден. Всичко се свежда до разбирането на тялото си и да знаете, че трябва да промените темпото за няколко дни.

5. По-широка картина

Непосветените смятат, че трениращите, включително известни личности, наблягат на отслабването. Реално това е по-скоро добро чувство и физическа готовност да се справите с натоварения график за снимане. „Дори не мога да ви кажа как хората, които видях, качиха килограм или два, а изглеждат така, сякаш свалиха 15, докато са в невероятна форма. Един от най-лошите начини, по които можете да оцените успеха, е броят на загубените килограми, вярва Саладино.

6. Ежедневни задачи

Саладино вярва в здравословната ангажираност. Според него благодарността в края на деня също е важна. Трябва да се върви ден след ден, без да се натоварва със следене на килограми, защото е контрапродуктивно.

7. Хранене

Саладино набляга на качеството на храната. Блейк Лайвли, например, базира диетата си на: протеини, зеленчуци, плодове и здравословни мазнини, като авокадо, кокосово масло и масло.

8. Сън

„Може би най-важният елемент от всички. Първите две неща питам: как спите и как храносмилате? ”, казва Саладино. „Ако поправиш едното, оправяш и другото.“

9. Положително отношение

Саладино подчертава важността на медитацията, но и на смеха, защото е важно да се наслаждаваме. „Колкото и да трябва да работим, не можем да не си почиваме. Хората трябва да се отделят от шума.ˮ




Харесайте страницата на News2.bg във Фейсбук - най-интересните новини!

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ:

Be the first to comment

Силата на коментарите: