Жена се обрина цялата и умря след ваксина на AstraZeneca

Експертите отбелязват, че острите и опасни реакции към ваксината са по-рядко срещани и ползите от ваксинацията далеч надхвърлят рисковете

47-годишната Люси Таберер от Лестър, Англия, получила първата си доза ваксина срещу коронавирус на 19 март. След това тя се почувствала зле, но не го свързала с инжекцията на AstraZeneca.

Според избраника на жената, Марк Томлин, те смятали, че болезнените симптоми ще изчезнат след няколко дни, но сериозно се объркали.

„Люси имаше болки, така че тя отиде при своя лекар, който каза, че това са камъни в бъбреците и предписа болкоуспокояващи. Думите на лекаря я успокоиха – тя не смяташе, че това има нещо общо с ваксината,“ казва Марк Томлин.

Луси обаче се влошавала все повече и тогава двойката наистина се уплашила. 13 дни след ваксинацията жената все пак се озовала в болницата с рядко усложнение.

„Състоянието й започна да се влошава и започна паника. Тя получи синина с големината на тенис топка. Тогава се появи много силен обрив по лицето й отстрани и венците й започнаха да променят цвета си, прозължава Марк Томлин.

Пациентката е диагностицирана с мозъчна тромбоза, след което е получила инсулт, пише The Sun. Люси претърпя операция, но вече не било възможно да се спаси. Скоро жената била изключена от устройствата за поддържане на живота.

Изминали 22 дни от ваксинацията. Според Марк лекарите казали, че болестта на съпругата му е провокирана от ваксинацията. Сега мъжът сам ще отгледа своя петгодишен син.

А сега, ще се изненадате, че Нюз2 е станал по-интересен от Блиц и Пик. Вижте първа страница от тук.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ:

Be the first to comment

Силата на коментарите: