Българската диета набира скорост

Споделете:

Българската диета, която се спазва две седмици, има голям брой положителни аспекти, за които много жени може да не знаят. Преди да приложите тези полезни съвети на практика, настоятелно ви препоръчваме да се запознаете със следните предимства на българската система за отслабване:

разнообразно меню за всеки ден;
елиминиране на всички видове вещества от тялото, които влияят негативно на работата на вътрешните органи;
загуба на тегло за възможно най-кратко време;
подобряване на метаболизма.
Диета чудо топи 18 килограма само за 2 седмици

Основни принципи:

Всеки метод, насочен към отслабване, има свои специфични правила, които трябва стриктно да се спазват и да не се отклонявате от тях. Ако се интересувате от подобна диета и искате да я изпробвате на практика, тогава първата стъпка е да разберете ключовите принципи.

Дългият списък с важни правила за правилното отслабване с българската диета се състои от следните точки:

максималната продължителност е 2 седмици – този период е предварително определен.

Знайте, че, не е нужно да я продължавате цели две седмици, ако за по-кратък период сте се отървали от нежеланите килограми;

Тази диета се препоръчва да се прилага веднъж на всеки четири месеца;

Ако сте се провалили в изпълнението й и не сте могли да следвате препоръките, тогава е по-добре да направите 10-дневна почивка и след това да се върнете към българската диета;

Захарта и солта са забранени храни, които трябва да бъдат напълно изключени от менюто ви;

За да подобрите вкуса на храната, от всички опции за подправка трябва да използвате само черен пипер;

Не забравяйте за водата – пийте повече от 2 литра на ден – пийте я рано сутрин, след като се събудите, както и преди лягане, за да подобрите метаболизма си;

Контрастният душ (редуването на топла и студена вода) ще донесе безценни ползи за подобряване на метаболизма ви, което допринася за гарантираната загуба на тегло;

Трябва да забравите за физическото натоварване, за да избегнете допълнителен стрес върху тялото.

Меню за две седмици:

Понеделник – яжте само зеленчуци (един килограм), с изключение на картофи;
Вторник – яжте само плодове;
Сряда и четвъртък – варено яйце, 300 грама плодове и зеленчуци и чаша кафе;
Петък и събота – пийте чай или кафе, яжте 200 грама варено месо (няма значение какво), същото количество нискомаслено извара и пийте чаша кефир през нощта;
Неделя – пийте само вода (1,5 литра).

Споделете в социалните мрежи и коментирайте!

Не пропускайте:

Be the first to comment

Вашият коментар