Военна диета

Споделете:

Една от най-търсените диети в Google днес e военната диета, въпреки, че тя съществува от години. Военната диета е предназначена за насърчаване на бърза загуба на тегло, като последователите могат да очакват да загубят до 10 килограма без усилени упражнения или предписания. Целият тридневен план е достъпен онлайн безплатно, не е необходим абонамент или книга или продукт за закупуване.

Звучи твърде добре, за да е истина?

Ето какво трябва да знаете, преди да решите дали да я направите или не: как точно да започнете, какво можете и какво не можете да ядете и дали това може да доведе до дългосрочна загуба на тегло.

С военната диета следвате строг план за хранене три поредни дни.

Първият ден от плана осигурявате 1400 калории, втория ден 1200 калории и третия ден 1100 калории. През следващите четири дни можете да ядете всичко, което искате. Привържениците на плана обаче съветват да се придържате до числото 1500 или по-малко калории за най-добри резултати при отслабване. Продължавате да следвате тридневния и четиридневния цикъл толкова дълго, колкото е необходимо, за да постигнете целта си.

Точно какво да ядем през всеки от трите дни.

Планът е много основен и включва много храни. Например, на първия ден, вечерята може да е два кремвирша, 1 чаша броколи, ½ чаша бебешки моркови, половин банан и половин чаша ванилов сладолед. Каквото и да ядете, гледайте да не надминавате нужните калории.

Вегетарианската и веганска версия на диетата включва заместители като тофу вместо кремвирши и веган сладолед. Ако трябва да се направят други заместители, може да направите заместването на храни въз основа на същия брой калории, а не на същия размер на порцията. Например, ако ядете без глутен, бисквитите, които ядете вместо петте солети, включени през втория и третия ден, трябва да предоставят точния брой калории като солетите, независимо от новата порция.

Черно кафе със или без стевия също е разрешено, а пиенето на вода през целия ден се насърчава. Не се допускат подправки, освен сол, черен пипер, лимонов сок и много малки количества нискокалорични подправки, като горчица и лют сос. Алкохолът се забранява по време на тридневните фази, но може да се консумира в четирите почивни дни от седмицата.

Въпреки ниското ниво на калории, поддръжниците на плана препоръчват ходене 30 минути на ден пет дни в седмицата. Ако вече следвате програма за кардио / вдигане на тежести / ходеща пътека, преди да започнете диетата, може да продължите да го правите. Но ако вашата тренировка ви кара да се чувствате замаяни или слаби, трябва да забавите упражненията си по време на тридневните фази.

Военната диета е безопасна и ефективна, но няма публикувани проучвания, които да предоставят информация за средната загуба на тегло, потенциалните здравни резултати или скоростта на поддържане на загуба на тегло спрямо възстановяването. Диетата съчетава ограничението на калориите с това, което се нарича ​​„химически съвместими храни“, предназначени да работят заедно и да започнат загуба на тегло, но това също не е доказано с проучване.За разлика от другите диети, този план не забавя метаболизма ви.

Трябва да се знае, че диетата не е разработена от екип военни учени. Нарича се военна диета поради дисциплината и издръжливостта, необходими за постигане на резултати. (Поради тези причини тя е известна още като военноморска или армейска диета.) Диетата се е развила с течение на времето, но не се знае кой точно е нейният създател.

Военната диета е преди всичко бързо решение. Работи добре при спешни случаи за отслабване – като например необходимост да се вмъкнете в сватбената рокля или да се подготвите за среща с бивш.

Военната диета е строга, регламентирана, контролирана с калории диета, без изследвания за нейните краткосрочни или дългосрочни резултати.

Истината е, че загубата на килограми може да изисква ограничаване на излишната консумация на калории. Но качеството на тези калории е от ключово значение не само за загуба на тегло, но и за оптимизиране на умствената и физическата енергия, подобряване на настроението, намаляване на риска от хронични заболявания, както и подпомагане на имунитета, съня и храносмилането. Дългосрочната стратегия за отслабване трябва също да ви позволи да се наслаждавате на това, което ядете, да поддържа здравословен социален живот и да подобри цялостното психическо и физическо здраве.

News2 - богати, известни, красиви - най-интересните новини!

Не пропускайте:

Be the first to comment

Вашият коментар