Как да отслабнем без диета с „метода на чинията“?

Споделете:

За да отслабнете, не е нужно да се ограничавате от храна. И за да контролирате храненето си, можете да използвате „метода на чинията“, обясни диетологът Адриана Орос.

И така, половината от чинията при хранене трябва да е с зеленчуци, една четвърт – протеинови продукти (яйца, риба, месо, бобови растения), а другата четвърт – сложни въглехидрати (тестени изделия, ориз, картофи или пълнозърнест хляб). Можете също да добавите малко зехтин, ядки или авокадо към храната си.

Според нея тези, които отслабват, са склонни да забравят за важността на сложните въглехидрати и да избират грешните протеини. Освен това те забравят да наблюдават разнообразието от храни. Когато се използва методът „чиния“, експертът съветва да приготвяте ястията постепенно: първо добавете суровите зеленчуци, след това протеините и след това въглехидратите. В самия край се добавят някои здравословни мазнини.

По-рано СЗО препоръча да се ядат не повече от три яйца на седмица. И при липса на проблеми с липидния метаболизъм, този процент може да бъде увеличен до четири или пет, казват от организацията.

News2 - богати, известни, красиви - най-интересните новини!

Не пропускайте:

Be the first to comment

Вашият коментар