ОТСЛАБВАНЕ: Тази проста напитка може да ви помогне да засилите метаболизма и да изгорите повече калории

Споделете:

Може да изглежда просто, но питейната вода може да помогне за засилване на метаболизма и ускоряване на резултатите за отслабване, според Криси Села, основател на приложението Tone & Sculpt, научи Нюз2.

Тя каза пред Express.co.uk: „Водата е всичко, повечето от нас всъщност объркват жаждата за вода с глад„.

Следващия път, когато започнете да усещате лек глад, опитайте първо да изпиете чаша вода. Ако все още сте гладни след 15 минути, тогава е време да ядете„.

Количеството на водата, от което се нуждаете, варира от човек на човек.“

Възрастните трябва да се опитват да консумират около шест до осем чаши вода на ден, според здравните препоръки на лекарите.

Криси обясни, че пиенето на повече вода всъщност може да накара гладните да се почувстват по-сити и да им помогне да намалят закуската си.

Някои изследвания показват, че водата може да ускори метаболизма, което означава, че тялото изгаря повече калории.

Изследване, публикувано в Националната медицинска библиотека на САЩ, разкри, че група възрастни, които изпиха 500мл вода, забелязаха, че метаболизмите им спадат моментално.

Пиенето на вода помага да изгорите 30 процента повече калории за следващите 40 минути.

Какъв хранителен план трябва да следвате?

Освен питейна вода, тези, които се надяват да отслабнат, трябва все пак да поглеждат какво ядат.

Докато яденето на здравословна храна е необходимо за отслабване, Криси обясни важността на балансираната диета.

Тя продължи: „Кажете„ не “на ограниченията. Не мога да ви кажа колко много хора съм виждала да опитват бързо да коригират теглото си рестриктивна диета, но това не се получава.

„Ако искате да отслабнете и да го задържите, диетата ви трябва да работи около храните, които действително ви радват във вашия начин на живот.“

Слабичките трябва да се съсредоточат върху изрязването на нездравословни храни, без да ограничават твърде много диетичния си план, предложи експертът.

Тя добави: „Ще трябва да намалите някои нездравословни храни, за да отслабнете„.

„Но напълно елиминирането им от диетата обикновено води до преяждане или през почивните дни, или след като сте достигнали желаната цел“.

„Трябва да мислите за това като за здравословен начин на живот, а не за диета, което означава, че ще можете да продължите да поддържате мечтаното си тяло дълго след като сте го постигнали.“

Включете се във Viber групата за извънредни и важни новини на Нюз2, за да научавате първи!

Не пропускайте:

Be the first to comment

Вашият коментар