Най-добра диета за отслабване

Споделете:

Периодичното гладуване е термин, който обхваща различни видове гладуване, като най-популярният е методът 16/8. Това включва гладуване всеки ден в продължение на 14-16 часа и ограничаване на ежедневното хранене до осемчасов прозорец. Този тип диета обещава да помогне на отслабващите да отслабнат, защото макар че може да не смятат калории, храненето през определен период от време автоматично ще ви помогне да ядете по-малко калории, научи Нюз2.

Важно е да не компенсирате по време на часовете на хранене храната, която сте пропуснали в ядящите часове, в противен случай това може да доведе до наддаване на тегло.

Постоянното гладуване е една от най-популярните тенденции за здраве и фитнес в света според Healthline и хората го използват, за да отслабнат, както и за подобряване на цялостното си здраве и опростяване на начина им на живот.

Моделът на хранене не уточнява какви храни трябва да ядете, а по-скоро кога трябва да ги ядете.

Затова обикновено не се счита за диета, но често се описва като структуриран план на хранене, който има ползи за отслабване.

Друг популярен начин за бързо прекъсване е известен като диета 5: 2, която включва намаляване на приема на калории до 500-600 калории в два непоследователни дни от седмицата и хранене нормално през останалите пет дни.

В деня на малкото калории са разрешени напитки като вода, черен или зелен чай и кафе.

Това гладуване може да помогне на нивата на инсулин да се понижат, което ще помогне на мастните клетки да освободят съхраняваната захар, за да я използват като енергия.

Загубата на тегло настъпва при спад на нивата на инсулин.

Диетата е популяризирана от Майкъл Мосли и сега е толкова популярна, защото се счита за промяна в начина на живот, а не за диета.

Healthline предлага и друг метод на гладуване, известен като Eat Stop Eat, който беше популяризиран от фитнес експерта Брад Пилон.

Той включва 24-часов пост веднъж или два пъти седмично.

Уебсайтът казва: „Като гладувате от вечерта един ден до вечерта на следващия ден, това представлява пълен 24-часов пост.

„Например, ако приключите с вечерята в 19:00 понеделник и не ядете до вечерята в 19:00 на следващия ден, вие сте завършили пълен 24-часов пост. Можете също така да постите от закуска до закуска или обяд до обяд – крайният резултат е същият. “

Ако искате да отслабнете, докато следвате този режим на хранене, е много важно да се храните нормално през периодите на хранене. /Нюз2

News2 - богати, известни, красиви - най-интересните новини!

Не пропускайте:

Be the first to comment

Вашият коментар