Начини за укрепване на имунитета срещу вируси

13.03.2020

Освен редица физиологични особености, някои тънкости, на които човек ще обърне внимание в ежедневието си, му гарантират, че имунната система е укрепена и устойчива на болести.

Специалист по сърдечно-съдова хирургия изброява нещата, на които трябва да обърнем внимание:

Витамин С укрепва имунитета, като стимулира образуването на антитела. Основните източници на витамин С са цитрусовите плодове като портокали, грейпфрут и мандарини , както и червени чушки, ягоди и домати.

Ядки като слънчоглед, бадем, лешник и фъстъци се препоръчват поради антиоксидантните свойства на витамин Е, който съдържат.

В допълнение, съдържащите цинк храни (домашни птици, пълнозърнести продукти, боб, ядки и маслодайни семена), които ускоряват зарастването на рани, са защитни срещу заболявания.

Куркумата и карамфилът са тези, които трябва да се консумират подправки по отношение на имунитета. Някои зеленчуци като карфиол, чесън и лук, освен антиоксидантите си, обаче влияят положително на имунната система поради съдържанието на глутатион. /News2.bg